There was an error in this gadget

Monday, March 5, 2012

UPDATE..

Assalamualaikum...

Sebenarnya banyak gambar2 bakery yang masih lagi x sempat nak di masukkan dalam blog ni. Entahlah..nak kata sibuk sangat pun tak jugak, tapi kesempatan tu memanjangnya tak ada. Tapi setakat ni, ini ajelah yang dapat saya korek dari album simpanan saya.. Ada juga yang dah terdelete. ada jugak yang dah terlupa simpan dalam kamera mana. Insya Allah jika tak ada aral melintang saya akan cuba update blog sepantas yang boleh. Apa pun, layan lah gambar2 yang ada ni yer...

No comments:

Post a Comment